Hizmetlerimizi, bağlı bulunduğumuz standartlar, yasal mevzuatlar, müşteri şartları ve kuruluş prosedürlerimiz dahilinde sunarak, müşteri memnuniyetini temel amaç edinerek çalışmalarımızı sürdürmek.
Müşterilerimizin beklentilerine en kısa sürede ve en doğru şekilde bağımsız ve ön yargısız yanıt vermek, hizmet sunmak.
Hizmetlerimizi güvenilirlik, eşitlik, tarafsızlık ve ticari etik kurallar çerçevesinde sunmak.
İç ve dış geri bildirimleri değerlendirmek, istek, şikayet ve itirazları değerlendirip en kısa sürede doğru çözümler bulmak.
Sürekli eğitim felsefesi ile tüm çalışanlarımızın eğitimlerini devam ettirmek.
Müşterimiz olan olmayan tüm kişi ve kuruluşlarda Kalite bilincinin oluşturulması ve geliştirilmesi için sürekli faaliyetlerde bulunmak.
Süreçlerimizde sürekli iyileştirme yaparak iç ve dış müşterilerimizin memnuniyetini arttırmak için kaynaklarımızı mümkün olduğunca kullanmak.
Çevreye duyarlı olmak, çevresel sorumluluklarımızın bilincinde olmak ve bu bilinci tüm ilgili taraflarımız ile paylaşarak onları da çevre sorumluluğunun bilincinde olmasını sağlamak.
Çevreyi kirletmemek ve çevre temizliği ve iyileştirmesi için görevlerimizi yerine getirmek.
Çevresel kaynakları tasarruflu kullanmak.
İş sağlığı ve güvenliği şartlarımızı sürekli uygulamak, sorumluluklarımızın bilincinde olmak ve bu bilinci tüm ilgili taraflarımız ile paylaşarak onları da iş sağlığı ve güvenliği sorumluluğunun bilincinde olmasını sağlamak.